Que i a mès enlà (aranès) - Vaiana


Que i a a mès enlà

Hè molt temps 
que vengui ath cant dera aigua
Des de que jo e memòria
Jamès e sabut perquè

Jo voi, èster ua bona hilha
Mès tostemps torni ara tèrra
Non sai que pogui hèr

Cada dia nau
Cada nau camin
Cada naua val
Me pòrte aciu

En aguest lòc que
Jo non pogui anar
Mès a on voi anar

Era linha deth cèu e era mar
Deuant
Qui saberà, que i a mès enlà?

E eth vent bohe fòrt
E me vò portar luenh
Un mon a explorar

Se me’n vau jamès sabré a on arribaré

Ja sai, que aciu toti pensen
Que pòden èster molt erosi
Toti se deishen portar
Toti es ciutadans d’aguesta isla
An un lòc tà da eri
Jo non me pogui adaptar

Les pogui amiar
E portar eth timon
Ac artenheram
En un lòc milhor
Ua votz laguens
Tostemps ditz que non
Que me passe a jo?

Era lum que pique ena mar
M’enluerne
Se cale en còr, 
Un sentiment molt fòrt



E era lum que jo veigui me cride
Vene aciuE ditz-me ja
Que i a mès enlà, voi vedec-ac ja

Era linha deth cèu e era mar
Me cride
Non sai tà on va
fòrça mès enlà
E eth vent que me posse enquia eth mar
M’acompanhe
E lèu saberé, 
A on anaré.

Comentaris