Un mon tot nau (aranès) - Aladdin


Un mon tot nau

(Traduccion Ana Cuito)
Veus Tònho Cuito e Marina Cuito

Jo te vau a mostrar
Tot un mon incredible
Ves princessa, que et tòn cor
vò èster lhiure e escapar

Es tòns uelhs voi daurir
E veiràs meravilhes
Calan-te laguens d'eres
pòs volar tath cèu enlà

Un mon tot nau
Un mon trapat en cèu ensús
A on non existís eth non
Sonque er emor
E es sòmnis e es vides

Un mon tot nau
Un mon fantsàtic plen de lums
Se campes entà baish
Ac ves tan clar
Que sò en un un nau mon açí damb tu
Que sò en un nau mon açí damb tu

Es mèns uelhs ven mès clar
Eth men còr vò ester lhiure
Vòle e lute en víuer
Açí en cèu plen de diamants

Un mon tot nau
Jamès barres es uelhs
Mil causes entà sènter e veir
Guarda ben non t'ac perdes

Sò ua estrela fugaç
Pugui volar
En aqueth mon d'abans non voi tornar

Un mon tot nau
I a fòrça tà descorbir
En tot cercar naui entorna
Demora-me en aguest mon

Les traparam açí
En aguest mon
Le voi compartir sencer damb tu

Un mon tot nau
Un mon tot nau

Lhiures ath fin
Lhiures ath fin

Atau seram
En aguest mon

Tà tu e jo

Comentaris